Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-13, 18:31   #137
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

(Nå er jeg igang, sorry) - det er heller ikke sånn at alle bør prioritere trening. Jeg så senest på et BBC-program her om dagen hvor det ble sagt at det å være i vanlig hverdagsaktivitet er det som er viktig for helsa. Ikke sitte på rumpa hele dagen, men gjøre seg ærender hit og dit og holde seg i jevn aktivitet. "The chair is a killer".

Men klart, om man ønsker en veldig stram og perfekt kropp, må man trene mer intenst. Men det er ikke noe som bør være viktig for alle, akkurat.

Enig. Man bør snakke om bevegelse, ikke trening egentlig. Jeg er av den oppfatning at hvis jeg løper eller sykler til jobb så trener jeg. Det er ikke sikkert alle tenker sånn nei, man trenger på ingen måte ha pt på treningssenter.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat