Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-13, 18:17   #126
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.236
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Hvis vi nå skal være litt seriøse her, så tolker jeg det slik at det Marte og hennes venninner prøver å si (og som sagt, mulig jeg overtolker her, men slik er det jeg forstår dem), så er det altså at de mener man skal hive seg i hardtrening med en gang ungen har "ploppet ut".

Det er vel ingen grunn til å tolke hva de "prøver å si"? Jeg synes det overreageres på uttalelsene om trening hvis man ser på hva som faktisk har blitt sagt (eller skrevet i den opprinnelige artikkelen og linken til støtteerklæringene fra en eller annen som ligger i denne tråden).

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat