Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-13, 14:39   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fordeler med Mac fremfor vanlig pc?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er jeg selvfølgelig klar over.

Problemet er at 90% av macbrukere (altså de som ikke bruker det profesjonelt som designere eller fotografer) ikke kan dette. De har Mac "fordi det er så enkelt og fordi den er så pen" og jeg som årelang PC-bruker har vært nødt til å forklare dem alt dette, for de setter seg ikke inn i det selv.

Jeg skjønner hva du mener selv om du overdriver, men jeg vil påstå at samme prosentandel pc-brukere heller ikke er i stand til å håndtere kompatibilitetsproblemer mellom ulike årganger av office. Som kan være like irriterende som mellom mac og pc. Egentlig overrasker det meg at noen ikke er klar over dette og har lært seg å håndtere det, men dog, jeg ser jo at det er sånn i praksis.