Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-13, 12:54   #20
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fordeler med Mac fremfor vanlig pc?

Jeg er litt i samme båt som Dixie. Mitt største ankepunkt mot Mac er at de er bygget for å kombinere med Apple-produkter og kun det. Om man skal svitsje litt i mellom så blir det trøblete. For eksempel ser jeg at de som jobber hjemmefra på Mac og så skal overføre dokumenter til pc (som vi har på jobb) så blir det komplisert. Jeg liker ikke alle restriksjonene til Apple og jeg synes at de er alt for dyre (betaler man for merket eller produktet?) Om man får virus (og det kan man faktisk få) så er det tilnærmet umulig å bli kvitt fordi Apple har laget seg en holdning om at "det går ikke an å få virus på en Mac".

Jeg er usikker, men jeg tror nok min neste pc blir nettopp en pc av overnevnte grunner. Om dere ikke har et eneste annet Apple-produkt i huset, så vet jeg ikke om jeg hadde orket styret med å gå for en Mac.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat