Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-13, 12:43   #2
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du satt løk?

Jeg ryddet et stort område i hagen i høst og plantet i overkant av 500 løk. I tillegg til at jeg har en del løk fra før. Plantet mye tulipaner, for det hadde jeg lite av.

Akkurat nå er jeg litt smånervøs. Med det været vi har i Bergen for tiden er skuddene allerede begynt å komme godt opp og jeg er redd for at hvis det går noen uker til med varme og det så blir kaldt så vil skuddene skades. Samtidig så pleier skuddene å komme mellom kuldeperiodene, så jeg krysser fingrene. Jeg lurer på om jeg simpelthen bør dekke dem til dersom det blir kaldere utover i januar.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat