Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-13, 16:13   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Oslo finner jeg butikk som har klær med midje?

Ja, enig, var på Mette Møller i går og fant ikke noe der nå. Jeg var også på Steen & Strøm og spurte om hjelp å finne noe og hun gikk igjennom hele etasjen og fant en kortarmet bluse (som jeg ikke så etter) som var det eneste plagget som ikke var stort rundt livet. Det er ikke gøy å shoppe klær nå for oss!

Kjolebutikken ved Standard må jeg sjekke ut og Grunnerløkka har jeg ikke vært på i denne runden.

Jeg fant en blazer på Diesel og en kåpe på Tiger. Og da rannsaket jeg sikkert 20-30 butikker.

Sist redigert av Pelen : 05-01-13 kl 17:10.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat