Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-13, 13:02   #47
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.899
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hyacinths hundetråd

Hun må lære seg at du er opptatt med andre ting, ja. Jeg hadde med min inn på badet helt i starten når jeg skulle dusje, og dusjet i vei. Når du er i rommet og hun kan høre deg, har du gjort ditt, synes jeg. Samme når du skal lage mat - hvis hun får være på kjøkkenet sammen med deg, synes jeg bare du skal gjøre ditt, selv om hun maser. Jeg tror ikke hun tar skade av at dere gjør andre ting enn å dulle/leke med henne så lenge hun får være der dere er, altså. Valpetiden er veldig slitsom, men den meste intense perioden varer bare noen få uker, så det er bare å stalsette seg og tenke at det blir bedre.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat