Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-13, 11:08   #52
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kålrabistappehjelp

Opprinnelig lagt inn av Pelikan, her.

Den type stappe minner meg om kjip stappe som de serverer på kafè. Svigermor laget slik stappe før, men etter hun også begynte å ta litt fløte i den, ble den mye bedre. Men det er min mening, og vi er alle forskjellige. Vi har kanskje lært oss oppskrifter fra foreldre. Så det har sikkert noe med hva man er vant til.

Smak og behag. Jeg er ikke vant til kålrabistappe fra barndommen i det hele tatt fordi min mor forspiste seg på kålrabi under krigen og orker ikke spise det. Jeg har testet ut ulike varianter (bortsett fra kålrabistappe på kafe ), og har endt opp med at jeg foretrekker det som Polyanna til pinnekjøttet: enklest mulig. Jeg har dog ikke prøvd med vanilje, og sambo nektet meg å prøve da vi hadde pinnekjøtt på søndag.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat