Tråd: Katt
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-12, 00:12   #17
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Katt

Vet du, jeg synes faktisk det er for tidlig for dere å hente katt. Det virker ikke for meg som om mannen din er helt innstilt på hva en katt virkelig trenger. Det står at Herkules koser seg når han får oppmerksomhet og er en kjærlig katt. Det tolker jeg som at han er en sosial katt. Det står videre at han har gått ute lenge og hadde pådratt seg lungebetennelse. Flere katter jeg kjenner har fått sammenvoksninger i lungene pga dette. De trives ikke særlig godt ute i kald luft/vind. Det blir litt som å ha astma, vanskelig å puste. Det er også viktig å påpeke at katter er tropiske dyr, som ikke tåler kulde særlig godt.

Ergo, jeg ville ha avklart med mannen før en eventuell katt kommer om hvilke forutsetninger dere har for at katt skal kunne trives og ha et godt katteliv hos dere. Du høres klar, men ikke mannen din, ut ifra det du skriver.

Det er han som er varast i garden. (Olav H. Hauge).
m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat