Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-12, 09:12   #51
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.650
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Se mitt svar over, jeg har sterkt fått anbefalt annet av mange hundfolk.

Og et viktig tips fra meg. Om noe er et problem, som bitingen beskrevet over, så søk hjelp! Kontakt hundeskole som man kan få privattimer hos. F.eks. Oslo Hundeskole som finnes rundt om i landet. Jeg har noen bekjente som var nødt p gi bort hnden sin for a de ikke stolte på ham sammen med barn (den bet ikke, men barn ble redde av adferden til hunden). De søkte aldri hjelp og jeg tror at de probleme kunne løses ganske enkelt med litt profesjnell veiledning. Det er bed å søke hjelp litt tidlig og få tips om hvordan man skal håndtere det.

Hycinth, du kan jo eventuelt prøve å blande inn annet valpefor også.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat