Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-12, 09:08   #47
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Du skal gi trygghet, og det gjør man ved at man er tilstede (madrass på gulvet), MEN ignorerer. Med forrige valpen vår gjorde vi følgende og han var hyper. Første uka lå jeg på madrass ved buret hans. Lagde han lyder så stakk jeg hånda bort til han, men sa ingenting. Etterhvert tok han hintet, lagde "gryntelyder" og la seg til i buret igjen. Neste gang han våknet (om det var midt på natta), tok jeg han kjapt ut så han fikk tisse og så rett inn igjen. Våknet han for kort tid etter at han hadde roet seg så var det samme prosedyre som over. Som jeg skrev over, hun skal ikke tisse hver time og må jo lære seg å holde seg litt. Det gikk fort å slutte med tissing på natta når de tar poenget, vet at det hjelper ikke pipe/bjeffe. Han vår var vanskelig å roe. Enhver forandring gjorde han rastløs. Den natta det kom snø for første gang pep han hele natta, for han ville ut å leke. Da ignorerte jeg glatt og han fikk en tissetur. Lær henne gode vaner med en gang. Det er viktig, selv om hun er liten. Ellers blir det mye vanskligere når hun blir eldre.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat