Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-12, 19:40   #7
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Det skal jeg prøve. Jeg visste ikke det om mosjonering. Jaja, jeg er jo treig i sessen uansett. Det som forekommer meg vanskeligst, er hvor mye tid hjemme for å få valp. Man må jo enten være lærer med lang sommerferie ellerha råd til permisjon uten lønn for å ha klare det. Hmm. Vi har ikke mulighet til å dra hjem på dagtid eller ha med valpen på jobb. Eldstegutten år kommer hjem fra skolen i totida, men det blir kanskje for lenge for en valp.

Vi kan ikke gå ifra vår valp ennå. Hun er 4 mnd. Noen valper fikser det med en gang, andre bruker lang tid. Vår bjeffer som en gal bare vi går ut i gangen.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat