Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-12, 00:25   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.990
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Le Creuset-gryte, trenger hjelp

Jeg fikk en stor, rød Le Creuset-gryte til jul. Jeg ble så glad at jeg bare kastet esken og satte gryta på kjøkkenet. Men det er mulig det fantes en bruksanvisning inni der...

Gryta er emaljert på innsiden. Altså hvit, det er ikke noe svart belegg der. Jeg leste litt på nettet i dag, og mange snakker om dette svarte belegget som er så bra. Burde jeg bytte den?

Jeg vet heller ikke hvor mange liter/ cm den er, men den er stor. Hm, jeg burde vel måle? Jeg har lyst å vite størrelsen. Måler man cm i bunnen av gryta?

Det fulgte med et håndtak i metall som skal brukes når gryta står i ovnen. Er det lurt? Eller bare mye dill?

Jeg lurte på å bytte farge, men nå har jeg for det første kastet esken, og for det andre har jo giver brukt tid på å finne en farge jeg liker, og rød er jo helt ok, det.. Egentlig kunne jeg tenke meg en kremfarget.

Men tilbake til dette (manglende) belegget: Man kan vel steke også i denne?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat