Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-12, 19:15   #6
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hobitten for skummel for 8-åring?

Min tiåring har ikke sett LOTR (og får ikke lov med det første), og jeg kjenner jeg er skeptisk til å la ham se Hobitten også. Jeg skal se den først og så vurdere det derfra. Det er mulig han får se den på Bluray når den slippes der. Det er mindre skummelt å se noe hjemme i stua enn på kino.

Jeg har veldig lyst til å dele filmopplevelsen med ham, men tenker også at han godt kan vente. Jeg synes oppriktig talt at selv om filmer har aldersgrense som er lav nok er det ikke slik at barn må se den aktuelle filmen. Jeg synes at det på så mange områder i dag har blitt slik at barn skal se og oppleve mest mulig - så raskt som mulig. Hva med å se frem mot noe? Lære seg å vente og glede seg til noe? Spare opp penger til noe? (Ok, dette ble en digresjon, men pytt...)

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat