Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-12, 12:47   #21
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.820
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norge for Nordmenn

En gang for ni år siden, var jeg forresten på Bragernes Torg i Drammen. Jeg hadde Guttungen, som da var liten baby, med meg i vogn. En eldre herremann kom bort, kikka opp i vogna, og utbrøt, ikke med lite lettelse i stemmen:

"Åh, så deilig å se et hvitt barn! Ja, det fødes jo snart bare svartinger her i landet!"

Jeg ble totalt stum, og det irriterer meg ennå noe så grenseløst at svaret ramla inn i hodet mitt først mange timer etterpå:

"Ja du skjønner, pappa'n er fra Algerie, og der kan de jo være både blonde og blåøyde."

Åh hvor gøy det hadde vært å se reaksjonen til gubben om jeg hadde klart å svare det der og da.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat