Tråd: Har du bil?
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-07, 21:50   #56
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du bil?

Vi er to snart tre og har to biler. Vi bor litt ut på landet utenfor et lite tettsted utenfor Bergen. Begge to jobber/studerer i Bergen men på helt forskjellige plasser. Vi hadde klart oss uten bil nr 2 men økonomisk så er det ikke så mye dyrere å ha en veldig billig bil nr 2 enn å ta bussen. Sambo som er den av oss som kan ta bussen hele veien har kortet ned arbeidsdagen med 1 1/2 time etter vi kjøpte oss 2 timer. Noe vi føler at kommer oss til nytte når småen kommer til sommeren. Før reiste han hjemme i fra kl 0630 og var hjemme kl 17, nå er han hjemme kl 1530 ca og jobber like lenge.

For min del er det helt umulig å ta buss. men jeg pleier som oftest bare å kjøre til hovedbussåren og så ta bussen til skolen men bruker ofte 3-4 timer på buss hver dag, mens jeg med bil hele veien bruker 1 time ca.

Når vi får barnehagebarn må jeg nok kjøre helt til skolen hver dag for å klare å rekke åpningstidene.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat