Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-12, 17:54   #39
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.974
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når flyttet barnet over i beltestol?

Har dere ikke plass til en beltestol til, så ville jeg heller kjørt i to omganger. Avtal besøk i god tid slik at en av dere er hjemme og tar imot første barn, før henting av neste. Får håpe det ikke er så langt

Og så synes jeg at man kanskje skal tenke seg om vedr. følgende av å tilby gjester en pute. Hvis man er uheldig og ulykken er et faktum, så har man altså ikke sikret alle barn godt nok i bilen. Vi har hatt en ekstra beltestol til venner, og selv snuppas 10-årige venner som for lengst har sluttet med beltestol må sitte i det med oss så sant de ikke har vokst ut av det (må testes først). Dette fordi det er fører som er ansvarlig, og altså vårt ansvar. Selv når andre foreldre sier det er ok å sitte uten beltestol har vi insistert. Det er jo vi som må leve med vissheten om at barnet kunne vært sikret bedre.

Og ja, jeg synes 3 år er altfor tidlig Helst 5 praktiserer vi.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat