Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-12, 11:21   #30
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er ikke Jesus kul lenger?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Sendte de juleevangeliet i fjor, altså? Jeg synes faktisk man godt kan understreke, også i Barne-TV, at mange tror på juleevangeliet, man trenger ikke framstille det som en sannhet, det er det totale fraværet av Jesus-aspektet i juleprogrammene jeg reagerer på.

Jeg vet ikke om de sendte juleevangeliet, men de sendte nå i hvert fall adventsserien Jesus og Josefine i fjor. Nrks tilsvar til kritikken viser også at de har satt av sendetid til juleevangeliet:

Sitat:

- Vi sender dramaserien «Tårnagentene» som tar opp det religiøse julebudskapet, og «Superjuleevangeliet» for de minste. NRK-plakaten er ment for hele NRK-tilbudet, og det er ikke et riktig bilde å trekke ut ett program fra én kanal, sier Stokke.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat