Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-12, 22:04   #275
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kolakaker/Colakaker?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Gode, særlig med ristede pinjekjerner på!

Men klarte ikke å kjevle de noe særlig, deigen var for løs til det, så jeg la 3 emner på hvert sitt bakepapir og kjevlet forsiktig og trykket ned resten om jeg ikke klarte kjevle mer. Det var dobbel oppskrift, og de ble kanskje litt tykke, klissete inni men jeg syns de er best når de er myke. Altså dobbelt oppskrift ble 3 brett.

Aiaiai, nå har jeg litt vondt i magen...

Jeg bare tar deigklumpen i hendene og holder den opp og lar den renne nedover av seg selv mens jeg justerer litt med fingrene, og bare får den til ei lang pølse jeg slenger på plata og trykker såvidt på toppen. Renner ut av seg selv etterpå bestandig. Bruker aldri kjevle.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat