Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-12, 11:54   #6
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp! Ang. hund alene hjemme

Og så må du ikke gi henne noe oppmerksomhet. Jeg hilser aldri på mine hunder når jeg kommer hjem, og de slippes ikke ned (de ligger oppe i soveromsgangen) før det har gått en stund og jeg hører de er rolige. Det skal ikke forbindes noe spennende med at jeg kommer hjem. Heller det motsatte. Og tripper de der oppe (går frem og tilbake til trappegrinda) slipper jeg de i hvert fall ikke ned. Inne senker jeg ALLE forventinger. Det skjer ikke noe annet kult enn at de får mat og kos. JEG er rett og slett ikke spennende for de inne, det er ute vi har det kult! Pga dette vet de at inne er vi rolige. De får heller ikke følge etter meg. Går de etter meg om jeg går til gangen (vi har do der), må de gå å legge seg. Etter hvert gidder de ikke mer, for de lærer at når vi skal på tur så inviterer jeg de - ikke omvendt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat