Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-12, 01:05   #12
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tenåringer og (mangel av) bruk av seler...

Kanskje, en gang du merker at hun har prøvd å "lure deg", prøve å stille henne til veggs på hvorfor hun ikke vil ha selen på? Er det fordi hun skal være tøff, fordi hun skal gjøre et poeng ut av at hun er sin egen sjef og bestemmer selv, eller er det noe annet. Jeg husker at jeg i 14-15 års alder ofte ikke ville bruke selen når jeg satt på i bil med kompiser. (I bil med voksne var det aldri et alternativ, de var strikte på det!) For min del gikk det en stund litt på at jeg hadde fått høre at man kunne risikere at ved en ulykke så kilte låsen seg, sånn at man ble sittende fast inni bilen uten mulighet til å komme seg ut. Jeg var lenge oppriktig redd for det å bli sittende fastspent i en bil som stod i flammer.
Det var også dager hvor tanken på å ende opp som pleietrengende eller "grønnsak" fremstod som en skjebne verre en døden, og en gyldig grunn til å ikke ha på sele.

Noen få år senere, da depresjonen min virkelig hadde satt inn, ville jeg ikke bruke selen fordi jeg ville være sikker på å dø hvis vi krasjet.

Sist redigert av Nyx : 10-12-12 kl 01:14.
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat