Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-12, 21:43   #88
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Jeg hadde garantert trukket på skuldrene og bestemt meg for å ikke kjøpe den igjen. Om jeg hadde blitt rasende over å bli lurt og sånn, så hadde jeg gått tilbake til butikken med den. Ikke ti ville hester hadde fått meg til å kontakte VG. Det er virkelig et skikkelig tulleproblem. Jada det er sikkert viktig å være forbrukerbesvisst, altså, men jeg lar meg ikke opprøre i nevneverdig grad om jeg blir ført bak lyset for 299,- en sjelden gang.

Og jeg synes ikke det er greit å bli så kjempe, kjempe skuffet over at noe materielle greier ikke innfrir hundre prosent, heller. Gutta her i huset har gavekalender skjenket av bestemor og holder maska om gaven ikke er spot-on. I går fikk lillebror en hullmaskin. Han overrakte den høytidelig til faren og sa "Jeg har ikke bruk for en sånn en jeg, men jeg vet at du av og til setter papir i en perm, så derfor kan du ha god bruk for denne."

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat