Sv: Forumjustis, eller...?
Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.
På hvilken måte mener du at det å servere en mening er å stille et undrende spørsmål da?
(Jeg vet at dette ikke er viktig, men jeg syns det er interessant likevel. Du trenger ikke svare hvis du ikke vil.)
Jeg synes det er litt leit at poenget som trekkes ut av det jeg prøvde å si, skal være om jeg er kritisk, eller ikke. Særlig når utgangspunktet mitt var å stille et spørsmål jeg genuint var interessert i få svar på: Jeg kan ikke huske å ha sett begrepet brukt i denne sammenhengen tidligere, og jeg lurer derfor på om dette er bevisst fra forumledelsens side, at moderatorer skal fungere som bølgebrytere i diskusjoner. I såfall er jo ikke DET forumjustis, og jeg synes at det kunne være lurt å tenke gjennom effekten av dette.
Jeg klarer ikke helt se hva du mener, eller hvor jeg bommet så fælt på det jeg prøvde å formidle. Vanligvis klarer jeg å gjøre meg greit forstått.m
Det jeg skrev i mitt 3.innlegg var: Jeg synes faktisk ikke at moderatorer eller andre skal holde på å minne om forumjustis. Da er litt av poenget nemlig borte, synes jeg.. Jeg beklager hvis dette støtte noen, eller ble oppfattet som utidig kritikk, men jeg står for essensen i det jeg skrev, likefullt, selvom jeg da burde ha ordlagt meg annerledes.