Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-12, 08:52   #103
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er mor stort sett logistikkansvarlig og organisatoren i familien?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Mannen min gjør mer enn meg i praksis. Men planlegging og organisering er det jeg som gjør, og det er jeg som til enhver tid har oversikten. Men jeg er hjemmeværende, gan jobber fullt, så det faller nokså naturlig.

Jeg tror dette har mye å si altså. Om man er den som mer eller mindre har vært hjemme i flere år, pga svangerskap, permisjon, sykdom - eller hva det er. Så blir det for sånn. Å organisere og planlegge er noe jeg faktisk klarer, til tross for helseproblemer. Og da er det både godt og rett for meg at jeg tar den biten i hverdagen akkurat nå.

Ellers kan man jo si at dette er årsaken til at det er flere toppledere som er menn, enn mellomledere For på toppen har se en sekretær/assistent som husker for seg.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat