Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-12, 08:17   #4
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Alaska Husky vs. Malamute?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jeg tenkte det samme som deg i går kveld, Floksa. Men samtidig, vurderer man å begynne meg hundekjøring har man kanskje lang erfaring med hund?

Helt klart men det framkommer ikke noe om erfaring i HI og da kan ikke jeg begynne å sammenligne raser. Erfaringsmessig er det de færreste som har behov for og mulighet til å ha disse rasene og i et hundekjøringsperspektiv så er det himmelvid forskjell på dem langt utover lynne.

Det ene er en stor, tung og lansom stayer den andre kan være hva som helst, da det ikke er en godkjent norsk rase. Selv om den har eksistert i mange mange år. Jeg har selv hatt en AH kryssning og er veldig glad i de polare spisshundene.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat