Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-12, 17:47   #899
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Hevnprikken ble litt mislykket da, siden jeg klarte å trykke på grønn istedenfor rød... Men den prikken var ikke myntet på akkurat det innlegget men på hele diskusjonen hvor du hadde ytret meninger og sagt ting som virkelig var å tråkke på både meg og andre med samme erfaring som meg. Følte jeg.

Men er forøvrig veldig glad for å se deg tilbake. Er jo så ofte ellers at jeg er enig med deg!

Til første setning: Jeg så det ikke før i dag, men skjønte jo at den var ment å være rød.

Til siste: Takk i like måte, selv om jeg har vært innom med ujevne mellomrom og lest litt-altså ikke vært helt borte.
Blir sikkert ujevnt framover også, men har ambisjon om å lese julekalenderen, iallfall.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat