Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-12, 11:40   #885
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Kan ikke huske å ha gitt noen noen gang på noe forum. Jeg syns rødprikking er såpass alvorlig at det er omtrent på det nivået at man bør varsle administrator. Det er ihvertfall ikke nok at man er uenig eller har "teite" meninger. Jeg tenker at diskusjoner med folk med andre synspunkter er hele sjarmen med nettforum, jeg....

Kanskje vi må begynne å skrive i signaturen hvor alvorlig hver og en tar en rød prikk? Det er sjelden en rød prikk fra meg er så alvorlig som du f.eks ville oppfatte den.

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Jeg registrerer at alle som synes en rød prikk bare er en prikk har full pott med grønne prikker under nicket sitt. I prinsippet er jeg enig, altså, men når man har tilgang diverse steder på grunnlag av ryktepoeng kan det jo være litt kjipt å få minuspoeng. Hvis jeg hadde fått et par tipoengere i minus nå hadde jeg f.eks. mistet min nylig oppnådde tilgang til markedsplassen, og det hadde jo kanskje vært litt kjedelig (og ikke gi meg røde prikker for å skrive dette, da, please :P )

Da har du ikke registrert meg. Jeg har ikke tilgang hverken her eller der, men synes røde prikker er helt greit og ikke tar dem heller ikke særlig alvorlig.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat