Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-12, 13:50   #232
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Jeg skjønner hva Floksa mener kjenner jeg. Jeg har aldri vært fattig eller sulten en eneste dag i hele mitt livet, og har alltid hatt et solid sikkerhetsnett. HVis jeg en dag sitter der og ikke har noe annet å ta meg til enn å ringe strømselskapet så skal jeg love at det sitter så langt inne at jeg antakelig ikke får meg til å gjøre det.

Mulig det er fordi jeg har det så godt selv at jeg ikke umiddelbart tenker at bloggen bare er oppspinn. Man blir antakelig litt naiv av å ha det godt. Det betyr absolutt ikke at jeg gir penger til noe som helst formål jeg ikke er 100% sikker på, men jeg kan gjerne ha sympati når jeg leser om alle de fattige barna og når jeg leser eksplisitte historier om barnefamilier som sliter, barn som faller utenfor og om han faren i bloggen. Det må være grusomt å ha lite penger i et samfunn der de fleste har mye penger, og særlig når man ikke kan se for seg at det blir bedre i fremtiden heller.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat