Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-12, 11:51   #64
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.905
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en to do-liste frem mot jul?

Jeg skal gjøre så lite som mulig og kose meg så mye som mulig.

Jeg skal ikke vaske mer enn jeg gjør til en vanlig helg, dvs en kjapp runde med støvkluten på utsatte steder, vask av bad og vask av gulv i stue, kjøkken og gang. Det er max 1 times arbeid.

Jeg skal bake pepperkaker med ungene, men ikke mer enn det. Vi spiser svært lite julekaker og hvis jeg finner ut at jeg vil ha noe mer enn pepperkaker, så har bakeriet gode kaker.

Jeg skal slenge fram litt adventspynt neste fredag, og litt julepynt 23. desember. Ungene pyntet i fjor og det gjør de nok i år også. De synes jo slik pynting er gøy. Det gjør ikke jeg og da er det jo naturlig at de tar jobben.

Jeg skal på et par julebord og et par vennelag før jul. Ellers er det juleavslutning på skolen og på kulturskolen og en julelunsj på jobb.

Julegaver blir i stor grad bestilt på nett, kanskje allerede i dag. Julekort blir nok tegnet/klippet/limt og skrevet av ungene. Jeg orker ikke disse happy-familie-kortene i år.

Jula kommer fort og går fort. Jeg orker ikke bruker desember på å stresse livet av meg. Jul blir det lell og jeg har ikke noe behov for å leke superhusmor. Jula blir finest om jeg tar livet med ro og nyter desember i steden for å tenke på alt jeg burde ha gjort. Jeg er for gammel til å leke flink pike på slike områder.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat