Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-12, 11:44   #6
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Merkelig blogg. Det jeg stusser litt på, er hvordan man kommer i en sånn situasjon som denne familien har gjort. Og man får vel ikke 14 dagers oppsigelse? Jeg hadde lurt hvis det dukket opp "gavekort" i min postkasse, fra ukjente mennesker. Dessuten hadde jeg ikke klart å la en fattig student kjøpe støvletter til meg. Nei, dette var rar lesning.

Jeg mener man kan få utkastelse med 14 dagers varsel, ved manglende husleieinnbetaling. Om man betaler det man skylder i løpet av de 14 dagene, så er utkastelsen ugyldig. Hvis ikke må man rette seg etter den.