Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-12, 22:57   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Hvis dette stemmer, så høres det jo ut som han er fastlåst i sin egen negative spiral, at han ikke ser noen løsninger. Jeg vet det finnes mange fattige i Norge altså, men det virker som om denne mannen kansje ser seg blind på problemene, uten at jeg sier at noe annet er enkelt altså. Men som feks. Grandisen, en slik koster jo en førti kroner, han kunne jo laget en mettende gryterett for den prisen, feks.
Jeg lurer også på hvor kona er, hva hun evt. jobber med. Hvis ikke hun heller har inntekt er det jo ille, men i så fall lurer jeg jo litt på hvorfor, og hvorfor ikke familien får mer hjelp fra det offentlige? Synes dette lukter litt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat