Tråd: Krakow
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-06, 20:50   #4
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krakow

Så er jeg hjemme igjen. Krakow er en fantastisk by, ja. Vakker, stemningsfull og intim. Jeg var på jobbtur, så jeg hadde ikke så mye tid til overs til utflukter. Vi bodde på et lite hotell ved markedsplassen, så i pausene var vi midt i smørøyet. Vi hadde en kort guidet tur, og fikk da sett slottet, hørt historien om dragen, vært innom den eldste universitetsbygningen og hørt historier om Copernicus. Vi fikk også høre om Edvard Munch som pleide å drikke seg godt full på puben med den skjeve pipen, hvorpå han betalte med malerier.

Men det aller beste med byen var at det var så lite travelt der, alt gikk i bedagelig tempo.

Krakow kan anbefales .

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat