Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-07, 12:31   #4
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om kjøp og salg på forum

Jeg har tenkt det samme som deg Hattifnatten.
Jeg har ikke solgt noe særlig her, men kunne sikkert solgt en del med merkelapp på. Jeg hater å prøve klær og kjøper derfor en del uprøvd, og siden det vanligvis går lang tid mellom hver gang jeg er i i klesbutikker (liker det ikke) blir det ikke til at jeg får byttet det som ikke passer. Dermed kunne jeg som sagt solgt det her.

Jeg ville foretrukket å selge det jeg hadde her inne fremfor på Finn, fordi her kan jeg være mer anonym. Jeg har brukt Qxl til å selge en del ting, for der er man også ganske anonym. Fordelen med å selge her inne er at jeg stort sett stoler på brukerne her og at jeg "kjenner" forumledelsen og vet at jeg kan si ifra om handelen ikke ble som forventet.