Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-12, 08:40   #44
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.795
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varsel fra skolen hvis barnet er borte

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Sjekker du fraværet til ditt barn på its learning hver morgen?

Om det er 2 barn borte på et trinn, så tar det sannelig ikke lang tid og enten sende en melding, eller ta en tlf til foreldrene, da tenker jeg at læreren kan gjøre dette.

Nei, men hvis jeg var redd for skulk ville jeg sjekke det flere ganger i uka, ja.

Vi har ikke telefon i klasserommet, og vi har ikke mobiler med i klasserommet heller - det har vi ikke lov til. Vi skal ha fullt fokus på undervisningen og skal absolutt ikke stå i telefonen eller taste inn meldinger.

Hvis kidnapping på vei til skolen ble et problem i Norge, går jeg ut fra at politikere vil sørge for at dette blir en regel ved alle skoler, og da må vi (nok en gang) la undervisningen lide og bruke tid på dette. Foreløpig er jeg veldig fornøyd med at dette ikke er noe vi trenger å bruke av undervisningstida på.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat