Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-06, 20:54   #17
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Skilpadda, mye bra på den must-read-lista di, men jeg savner Shakespeare. Jeg er veldig tilhenger av Shakespeare og mener man bør ha lest noen sonnetter og noen av stykkene hans også.

Jeg for min del har ikke satt sammen noen "must read"-liste, og det tror jeg ikke Skilpadda har gjort heller. (Ikke at jeg ikke tror hun kan snakke for seg selv, altså.)

Jeg har listet opp bøker som har betydd masse for meg. Ikke nødvendigvis bøker som jeg regner for å være verdens beste eller som jeg ville anbefale hvis jeg skulle lage en "Disse må du ha lest-liste".

Shakespeare må selvsagt på en "Must read"-liste (og selvsagt har man lest ham ), men jeg for min del har ikke det samme forholdet til skuespillene og sonettene hans som jeg har til de bøkene jeg har listet opp, så hvis jeg skulle inkludert Shakespeare ville det vært av rent snobberi. (Og det prøver man som kjent å holde seg for god til. )

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat