Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-12, 09:23   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny versjon av Reisen til julestjernen

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg henger i tråden sammen med Tjorven, vil gjerne se filmen, men har lyst til å høre hvor skummel og komplisert filmen er. Den er tillatt for alle, men egner den seg for en femåring?

Er den? Jeg var redd den hadde 11-årsgrense, men da kan jeg jo ta med fireåringen. Mannen blir også med, så han kan gå ut med minsten om det blir for voldsomt, men vi har vært på kino med ham sikkert 15 ganger og sett alle slags filmer (bla. Toy Story 3 og Biler 2) og han har elsket alle sammen. Unntatt "Piratene", den ble visst for kjedelig.