Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-12, 10:24   #66
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norske foreldre gjør forskjell på jenter og gutter

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.


Jeg synes det er et stort poeng å gjøre unger selvstendige, flinke og i stand til å greie seg alene. Jeg får helt panikk av tanken på å fostre opp ubehjelpelige latsabber.

Jeg vet godt fra tidligere av hvilken mening du har om dette temaet. Og det er helt greit. Men du trenger ikke uten videre sette likhetstegn mellom ubehjelpelig og latsabb. Du bærer preg av å ha A4-barn, men alle er ikke slik. Jeg har et ubehjelpelig barn, men hun er langt fra en latsabb, kanskje tvert imot. Og selvsagt er det forskjell på barn, men poenget mitt er at hun langt fra er alene. Og selvsagt kan hun trenes opp, men det er ikke alt som lar seg gjøre å få til, og det er ikke alt man kan prioritere. For ordens skyld snakker jeg altså ikke bare om mitt barn her, men om mange barn jeg vet om og kjenner. Og selv om de kanskje ikke er flertallet, så gjelder det en stor gruppe.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat