Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-12, 15:46   #30
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er du villig til å gi slipp på

Jeg er ikke villig til å oppgi tryggheten for svake grupper i Norge for at vi skal ha råd til å ta imot flere asylsøkere. Norge er et lite land, og vi vil uansett ikke kunne ta imot alle som har behov for det. Vi kan godt se om det er rom for å ta imot flere, for det er vel kanskje ikke urimelig at vi tar en noe større del av den oppgaven i verdenssammenheng, men vi kan gjøre tilværelsen ganske mye mer usikker og kjip for mange i dette landet uten at det egentlig monner så veldig mye i verdenssammenheng. Jeg mener at vi må være edruelige med hensyn på hvor mange vi egentlig kan gi et godt tilbud til. For jeg er helt enig i at de vi tar imot må hjelpes på en ordentlig måte.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat