Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-12, 15:02   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ubeskrivelig god ananas- og mangosalsa

Dette var så god at jeg nesten ikke klarte å sette fra meg skåla da jeg hadde lagd den ferdig. Oppskriften er stjælt fra nett.

Vi skal ha den til meksikansk mat/chimichangas i kveld. Den vil sannsynligvis gjøre seg aldeles strålende til grillmat og spesielt grillede svinekoteletter. Min mango var veldig moden, så den ble ikke biter - men mer saus. Ananasen og det andre skar jeg i bittesmå biter. Også brukte jeg fersk hvitløk. Avocadoen manglet fra listen på websiden men stod i teksten

• 1/2 fresh pineapple, cored, peeled and diced (mine yielded about 2 1/2 cups)
  • 1 mango, peeled, pitted, and diced
  • 1 jalapeno, seeded and finely chopped (use more/less to taste)
  • 1/2 red bell pepper, cored, seeded, and diced
  • 1 avocado, peeled, pitted, diced
  • 1/2 cup chopped green onions
  • 3 Tbsp. chopped fresh cilantro leaves
  • 3 Tbsp. lime juice
  • 1 Tbsp. olive oil
  • 1/2 tsp. garlic powder
  • salt and freshly ground black pepper

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat