Tråd: VHS-filmer
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-12, 22:06   #4
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: VHS-filmer

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Man kan enten anskaffe en spiller til dem. eller få dem spilt over på sånne små plater man ellers har filmer på. eller kvitte seg med dem.

Man har allerede en spiller til dem, og til og med også en sånn dingse til å spille dem over på sånne små plater, men man har jo konkludert med at man aldri noen gang igjen kommer til å koble opp den spilleren. Og for at man skal kunne kopiere over filmene må man spille filmene av i vanlig tempo, så jeg ble litt motløs av det må jeg innrømme. Og i tillegg blir jo kvaliteten på filmen så elendig, at man like gjerne kan se den på Netflix eller laste den fra nett eller hva som helst egentlig.
Så jeg har vel _egentlig_ allerede konkludert med at jeg må kvitte meg med dem. Det gjør litt vondt i samler-sjelen min kjenner jeg.

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg annonserte mine på en lokal FB-side som gies bort (for å slippe å kjøre de på dynga). De ble kjapt plukket opp av en dame som ble veldig glad for de

Høh...! Så det finnes faktisk folk som vil ha sånt enda altså? Interessant. Kanskje jeg skulle se om noen har lyst til å komme å hente dem. Føles jo bedre enn å bare kaste dem. Spesielt hvis noen til og med blir veldig glad for det. Er dette lenge siden forresten?