Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-12, 21:07   #9
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan er det i Vestfold?

Jeg bor i Sandefjord, flyttet hit i fjor sommer, og elsker byen allerede, men skal du ha Steinerskole må du til Nøtterøy (ja, den har godt rykte!), Vestskogen, som er et veldig hyggelig strøk. Vi snuste der lenge selv, men siden min mor bor i Sandefjord var det veldig naturlig at dette ble byen. Det er ofte stillinger ledig innenfor regnskap i Vestfold, men gitaryrket er jeg usikker på. I Sandefjord er storskolen (største vgs i Norge) med musikklinje.

Vestfold et fantastisk med tanke på all den deilige kysten, masse fine strender, skoger, naturområder og utfluktsmuligheter generelt. Flyplass på Torp (mellom Sandefjord og Tønsberg), Strømstad-ferga fra Sandefjord, danskebåten fra Larvik og NSB fra Larvik, Sandefjord og Tønsberg til Oslo osv. Det er også nettbuss fra Larvik-Sandefjord-Tønsberg til Oslo (1t og 40 min).

Send meg gjerne en PM om du lurer på boliger og områder/skoler osv.

Lykke til!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat