Sv: Husmorfeil jeg stadig begår
Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.
Et tips til husmorsjusker: Bruk Cilit Bang sitt skum til rengjøring av dusjkabinett og dusjvegger. Det fungerer faktisk. Spray på, la virke i 5 min. og skyll av.
Husk bare å skyll av hvis du får det på huden også...det SVIR.
Men vær obs på at den er så sterk at den kan få enkelte typer fugemasse til å sprekke. :btdt:
Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.
Dette prøvde jeg for et par uker siden og adet svei seg i bunnen.. Var tykk brunt belegg i bunnen av gryta. Hvorfor det? Er det gryta eller plata jeg hadde gryta på som blir feil?
Og dette funker med induksjon altså? 
Har ming hurtiggrøt? 
Ull ja, ull er fint Blir litt som baklavaen jeg krympa nylig.. Jaja Snuppa er fornøyd for nå er baby også kledd til vinteren.
Ikke booste den hvis du har induksjon, den skal kokes opp litt sakte.
Ming har i alle fall en grøt som skal kokes/trekkes i ca 45 minutter, jeg vet ikke om det er hurtiggrøt i din verden, men den er knallgod og den eneste grøten som er brukendes til noe. Mener jeg.
Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Opprinnelig lagt inn av Minty, her.
Til info: Egg vaskes med bakteriedrepende middel før de fraktes vekk fra hønseriet. :har inngående kunnskap om temaet:
Når man har kokt kraft på bein og grønnsaker i timesvis og skal sile av er det lurt å ha en kasserolle eller annet egnet kar under dørslaget. Ellers kan det hende at all den dyrebare kraften havner i avløpet mens du står igjen med utkokte bein og overkokte løk- og gulrotbiter. :been there, på nyttårsaften:
Au den er lei!!