Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-12, 09:30   #252
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg har ikke lest tråden det refereres til, men for å svare på spørsmålet i tråd-tittelen:
Jeg synes i utgangspunktet at moderatorer er "brukere som alle andre" når det gjelder vanlig deltakelse i forumet. Jeg synes absolutt de skal få lov til å si det de mener og bruke forumet som oss andre.
MEN: All den stund moderatorene kan lese alt som skrives i medlemsområder som ikke er åpne, samt i lukkede blogger, har de tilgang på informasjon de ellers kanskje ikke ville fått. Derfor forventer jeg mer av en moderator når det gjelder å holde tett. Det blir som en tillitsvalgt - informasjon du har fått i egenskap av vervet, skal du selvsagt ikke dele med andre som ikke har samme tilgang på denne informasjonen.
Etter min mening må en moderator derfor være ekstra skjerpet når det gjelder å holde tunga rett i munnen.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat