Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-12, 23:22   #5
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frakting av valp i bil

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Oppdretter/selger sier vi bør ha valpen i fanget på vei hjem når vi henter den. Den har jo forlatt familien sin, eiere og må knytte seg til en ny mamma.
Jeg tenkte ett lite bur i baksetet mener jeg har sett noen som festes med setebelte, må ut å kikke litt skjønner jeg, for det er vel ikke lov å ha hunder på fanget?

Vår lille valp ble fraktet i bil etpar times kjøring hjem, og det var ikke så voldsomt gjennomtenkt at den ble puttet i bur bak i bilens lasterom (hiace) i mørket, midtvinters. Kaldt, mørkt, bråkete. Hunden var skremt for å kjøre bil i resten av sitt (dessverre altfor korte) 3-årige liv, selv om den var med stort sett bestandig når jeg skulle ut en tur. Nettopp for å prøve å roe denne skrekken . Skulle jeg (nå var det ikke jeg som hentet den, og det var vel noe av problemet) gjort det om igjen hadde jeg definivt sørget for at det var noen bak i bilen som kunne sittet ved buret og passet på, i det minste. For jeg er veldig for bur til hund i bil.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat