Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-12, 23:21   #2
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

FP holder jevnt over en imponerende standard. Når det skulle være litt rufsete i kantene og et eller annet holder en lavere standard enn hva man er komfortabel med, så er det et ganske greit alternativ å ikke ta så stor notis av det. Jeg har ikke fått med meg noe av dette og kjenner at jeg er uinteressert i tråder med lav og litt grumsete energi. Om man plages av slikt, så er det ikke vanskelig å velge å ha fokus på alt som fungerer finfint her inne og kanskje bidra til å gjenopprette balanse ved selv å skrive gode/interessante/positive/konstruktive/morsomme innlegg.