Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-12, 22:35   #162
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Denne slettingen er også noe tull, synes jeg. Det er det også mye av i denne greia (har fortsatt ikke noe bedre ord). Det bidrar til hinting og forvirring. Enten poster man et innlegg man kan stå for, eller så lar man være.

Filler´n! (Nå har jeg allerede gått tom for gode banneord. )

Helsike, dusterier, i hule heite, i grønnskauen, bevaremeg etc. kan vel brukes? :bidrar og hjelper til:

Jeg er forøvrig fortsatt enig med noen. Slettingen gjør ikke ting noe bedre, det bidrar bare til forvirring og pirrer nysgjerrigheten til folk som tilfeldigvis gjorde noe i det virkelige livet når tråden eskalerte, slik at de gikk glipp av hele greia. Da blir det ikke bare ekkel stemning, men folk føler seg ganske utenfor også - fordi de ikke skjønner hva som skjer og blir forvirret av all hintingen.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat