Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-12, 12:24   #3
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg tror at det er fordi det ofte er ord mot ord. Voldtekstmann sier det er frivillig, offer sier det ikke er. I den fæle saken hvor flere menn ble frikjent, var det et tema fordi jenta var kjent for å si ja og være med på ting og at det derfor blr brukt som argument at disse mennene ikke forsto at hun sa nei - fordi hun ofte sa ja - og visstnok hadde hatt sex med en tilfeldig fyr dagen før dette skjedde, eller noe.

Denne saken setter dette med å oppfatte at noen sier nei i et litt spesielt lys: http://www.dagbladet.no/2011/11/15/n...riks/19019358/

Jeg syns det er merkelig at voksne mennesker vil ha det på seg at de er så stein hakke dumme at de ikke forstår ordet "nei". Og at en dommer kan godta den unnskyldningen fra en person som har såpass høy IQ at han er i stand til å skrive navnet sitt, det fatter jeg ikke.