Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-07, 22:23   #11
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.640
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke bøker leste du som barn/ungdom?

Har klippet masse fra Paris over her.

Bobsey Barna var først, så leste jeg samtlige "Historien om..." Det er det jeg husker best fra selve barndommen. Og husker vagt en sigøynerjente ved navn Katitzi???

Litt eldre var det samtlige Evi Bøgenes-bøker (inkl mammas gamle fra loftet) og Mette-Marit-bøkene ( ) fra samme sted som var stas. Og Annik Saxegaard. Leste endel Agatha Christie også til jeg gikk lei av "formelen" (les de første 30 sider og de siste 30, for alt i midten er bare omveier), men var rimelig altetende tror jeg.

Ebba Haslund hadde en helt genial ungdomsbok husker jeg, men kommer ikke på hva den het.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat