Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-12, 12:37   #7
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!

Er enig med Kirsebær. Jeg er selv i samme kaliber (og litt til) og har en god posjon selvironi, men tenker at man må være forsiktig. Både, som Kirsebær sier, i forhold til andres forhold til overvektige og samtidig over andre overvektiges forhold til seg selv.

Som sagt, jeg har selvironi, jeg har selvinnsikt og jeg er rimelig trygg på meg selv. Men - da svigermor omtalte seg selv som smellfeit og heslig fikk jeg en klump i magen. Årsaken? Hun er ei flott dame med litt for mye, men langt fra min størrelse. Det finnes mange som er betydelig større enn oss.

Men - altså, til tross for litt moralpreken: jeg heier på deg og håper (og tror) du vil greie å nå målet ditt.

Jeg hadde selv aldri turt å offentliggjøre et slikt prosjekt, men det er vel mer min redsel (og erfaring) for å ikke greie å komme i mål med prosjektet. Men altså

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat