Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-12, 20:08   #46
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forkynnelse - Jehovas vitne

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

"Annenhåndsopplevelsen" ble bevitnet av hans søster (meg!) som stod skrekkslagen i kjøkkendøra og så det hele.
Det var snakk om opplevelser med JV, jeg tok med positive OG negative. Mulig at det ikke er mine tær som er ømme her?

Som sagt, jeg vet ingenting om hvordan det var for 30 år siden, men om dette hadde skjedd i dag ville jeg i alle fall antatt at det dreide seg om en person ute av balanse eller noe for det er virkelig ikke slik oppførsel som fremmes i JV og tro du meg, ingenting er tilfeldig ved deres framgangsmåte når de banker på dørene til folk. Replikkene er innøvd i årevis og de ønsker å framstå som høflige, lovlydige, ærlige og gode mennesker og dette terpes på til det kjedsommelige.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat